Behind the scenes -kurkistus kulisseihin

Tiedätkö miksi Behind the scenes -sisältöä kannattaa tehdä?

Kurkistetaan kulissien kulissien taakse. Bts-sisällön jakaminen auttaa brändiä ja yritystä inhimillistämisessä. Bts-tarinoiden avulla on mahdollista kertoa katsojille asioita, joita ei voi kertoa käsikirjoitetun sisällön avulla. Bts kutsuu asiakkaat mukaan tarinaasi, eli kasvamaan kanssasi.

87% ihmisistä katselee mielellään kulissien takaa näytettävää sisältöä

Bts-sisältöjen etuja ovat mm. projektin takana olevan tiimin esittely. Lisäksi näiden sisältöjen avulla voidaan konkreettisesti näyttää lopputulokseen vaadittavan työn ja osaamisen syvyydestä. Osaamisen ja työmäärän näkyväksitekeminen auttavat asiakkaita ymmärtämään ammattitaitoisen tuotantotiimin arvon paljon paremmin.

Brändien ja yritysten tulevaisuus kietoutuu yhä vahvemmin tarinankerronnan ympärille. Asiakkaat arvostavat enenevässä määrin tekemisen ja tuotannon prosessia pelkän lopputuloksen sijaan. Kulisseihin kurkistaminen tukee tätä kuvittamalla tuotantoprosessin takana olevaa peittelemättömän visuaalisen tarinansa avulla.

Livestreamin ja NewYork Magazinen tekemän äskettäisen tutkimuksen mukaan 87% ihmisistä katselee mielellään videota, jos näihin sisältyy kulissien takaa näytettävää sisältöä.

Tässä Niklas Pennanen ja Santeri Rahikka tekevät taikojaan Saintex Oy:n heijastinmainokselle.

#markkinointi #videot #videomarkkinointi #behindthescenes

Edellinen
Edellinen

Vaalit voitetaan videoilla

Seuraava
Seuraava

Ohjelmistoja.fi X Kiekko Espoo - Yritysvideo